Thursday, November 21, 2013

TERKINI...UPDATE KOMISYEN TERBARU!!

Assalamualaikum dan apa khabar semua? Kali ini di hari Jumaat yang mulia ini saya ingin kongsikan anda komisyen terbaru yang saya perolehi daripada program affiliate Agenaffiliate.com. Salah satu program yang masih membayar saya komisyen walaupun kadang-kadang tak laju macam yang orang lain dapat.

Kali ni pihak agenaffiliate.com telah membuat pembayaran sebanyak RM25.00 atas jualan yang telah saya lakukan. Naik 5 ringgit berbanding RM20 yang saya terima sebelum ni. Harap-harap lepas ni dapat dinaikkan lagi jadi RM30 untuk satu jualan. Hehe.

Memandangkan pada hari ni ramai yang mencari pendapatan tambahan, saya syorkan anda untuk mencari program-program yang benar-benar memberikan anda wang tambahan. Program affiliate yang saya sertai ini adalah salah satu program yang masih membayar pada ahli-ahlinya. Saya harap program ni tidak ada sebarang masalah dan dapat bertahan lama. 

Di bawah ini saya tunjukkan bukti pembayaran yang saya perolehi dan juga dashboard program agenaffiliate.com. Jumlah komisyen keseluruhannya tidak sama memandangkan ia telah bertukar domain daripada Jobdirumah.com sebelum ini.



Komisyen terbaru...tak banyak tapi okla


Jumlah dalam sistem baru...tapi tak sama dengan jumlah komisyen keseluruhan sebab dah bertukar domain

Jumlah keseluruahan komisyen yang saya perolehi setakat ini adalah sebanyak RM455.00 sahaja. Semuanya saya buat secara part time dan bukan melalui promosi yang agresif. Ada ahli yang buat secara agresif dan dapat komisyen yang lebih tinggi.


Nak tahu program apa yang saya sertai ini? Layari




No comments:

Post a Comment