Wednesday, November 27, 2013

DAPAT KOMISYEN LAGI...ALHAMDULILLAH

Assalamualaikum dan apa khabar semua? Harap anda berada dalam keadaan sihat semua. Post kali ini saya ingin update komisyen yang saya terima baru-baru ini. Buat masa sekarang ni, saya tak dapat bukak langsung blog saya sebab diblock oleh google chrome. Katanya ada virus dari www.murahnya.my. Jadi saya tak dapat tengok blog saya dari laptop sendiri. Walaubagaimanapun, saya tetap dapat tulis post baru macam biasa. Harap anda boleh jenguk blog saya tanpa sebarang masalah.

Ok kali ni saya terima bayaran sebanyak RM25.00 dari pihak agenaffiliate.com. Anda boleh lihat emel dan bukti pembayaran ke akaun saya di bawah. 


Emel yang saya terima

Bayaran RM25.00 dimasukkan ke akaun saya

Jumlah keseluruhan komisyen yang saya perolehi setakat ini ialah RM480.00 secara part time sahaja. Jumlah ni saya dapat sebagai agen affiliate pihak Jobdirumah. Sekiranya anda berminat, boleh layari link di bawah!

No comments:

Post a Comment