Wednesday, November 27, 2013

AHAMDULILLAH..TERIMA KOMISYEN LAGI!!

Assalamualaikum dan apa khabar semua? Sekarang kita berada di hujung tahun 2013 dan sekarang jugak musim cuti sekolah bagi budak-budak sekolah. Memang masa ni lah yang biasa mereka tunggu untuk main puas-puas. Macam zaman kita kecik-kecik dulu jugak kan. 

Ok kali ni saya ingin update komisyen terbaru yang saya dapat daripada agenaffiliate.com. Kali ini tinggi jugak sebab saya dapat RM50.00. Terima kasih sebab naikkan komisyen saya kali ni. Harap dapat naikkan lagi lepas ni. Hehe...

Di bawah ni saya tunjukkan bukti emel yang saya terima daripada agenaffiliate.com dan jugak bukti pembayaran yang telah dimasukkan ke akaun saya. 

Emel pengesahan yang komisyen sudah dibayar

Screenshot dari akaun saya bukti komisyen telah dibayar..RM50 dimasukkan ke akaun

Jadi keseluruhannya saya telah menerima komisyen sebanyak RM530.00 daripada pihak agenaffiliate.com sebagai salah seorang ahli affiliate program ni. Sekiranya anda berminat untuk menambahkan pendapatn dengan membuat kerja-kerja tambahan di rumah, apa kata anda jenguk link di bawah!



No comments:

Post a Comment