Monday, May 26, 2014

ALHAMDULILLAH...TERIMA KOMISYEN LAGI!!

Assalamualaikum dan apa khabar semua. Semasa post yang terbaru ni ditulis, saya agak pening kepala. Namun saya gagahkan juga untuk update blog ni dengan komisyen terkini yang saya terima daripada pihak Jobdirumah. Kali ni RM25.00 telah diterima. Anda boleh lihat bukti yang saya tunjukkan di bawah. 





Alhamdulillah. Sehingga ke saat ini saya masih mendapat komisyen sebagai ahli affiliate Jobdirumah ni. Komisyen terkumpul yang saya terima setakat ini ialah RM880.60!!!

Sekiranya anda ingin tahu lebih lanjut mengenai program yang ditawarkan oleh Jobdirumah, layari web ini!

3 comments:

  1. Assalam. betul ke bole dpt duit dgn jobdirumah ni ?

    ReplyDelete
  2. Wasalam. Setakat ini Alhamdulillah saya sebagai ahli affiliate masih mendapat komisyen dengan mempromosikan program Jobdirumah ni. Sekiranya Eyra nak tahu lebih lanjut, boleh layari kat sini http://agenaffiliate.net/fadh

    ReplyDelete