Thursday, July 18, 2013

Alhamdulillah...dapat komisyen lagi...rezeki sempena bulan Ramadhan

Assalamualaikum...apa khabar buat semua pengunjung blog bizpartime-dirumah.blogspot? Harap anda semua berada dalam keadaan sihat walafiat hendaknya. Rasanya baru semalam saya baru update blog. Hari ini memandangkan kita semua dah masuk hujung minggu, jadi saya rasa sedikit rajin untuk update komisyen yang terbaru. Hehe...Kali ini saya terima komisyen berjumlah RM20 jugak yang menjadikan komisyen terkumpul saya setakat ini berjumlah RM180.00. Saya rasa okla tu kan sebab saya buat bisnes ini pun secara partime saje sebagai seorang ahli affiliate bagi program Jobdirumah. Di bawah ini saya kepilkan bukti komisyen daripada pihak Jobdirumah. Malah, pihak Jobdirumah juga turut mengadakan cabaran affiliate bagi program ini. Hadiahnya boleh tahan jugak. Percutian ke Resorts World Langkawi (dulu kita panggil Awana Porto Malai).

Memandangkan raya pun dah tak lama lagi, saya harap anda semua dapat membuat persiapan untuk menyambut hari lebaran nanti. Tak payah bermewah-mewah. Cukuplah secara bersederhana saje. Yang penting kita semua gembira dan ceria di hari lebaran nanti. Ok sampai di sini saje coretan saya kali ini. Assalamualaikum.





No comments:

Post a Comment