Wednesday, July 17, 2013

Salam Ramadhan...dapat komisyen lagi!!!

Assalamualaikum pada semua warga Muslim dan selamat sejahera pada semua pengunjung blog ini. Diharap anda semua agar terus bersemangat untuk berpuasa di bulan yang penuh dengan keberkatan ini. Pada kali ini saya ingin update komisyen yang saya perolehi pada 28 Jun yang lalu iaitu sebanyak RM20.00. Komisyen yang saya perolehi ini menjadikan jumlah komisyen terkumpul yang saya dapat setakat ini berjumlah RM160.00. Tidak banyak yang saya lakukan bagi program ini kecuali menjalankan promosi melalui blog sahaja. Di bawah ini juga saya tunjukkan komisyen yang saya perolehi baru-baru ini. Sekiranya anda berminat untuk mengetahui program ini dengan lebih lanjut, sila lawati link di bawah. Salam Ramadhan. =)



No comments:

Post a Comment