Monday, October 20, 2014

3 Cara Membesarkan Zakar

Salam sejahtera dan apa khabar semua. Dah lama saya tak update blog ni dengan perkongsian terbaru. Semuanya disebabkan terlampau sibuk dengan tugas selain komisyen Jobdirumah yang dah lama tidak masuk. Baiklah kali ni saya ingin kongsi dengan anda 3 cara membesarkan zakar yang biasa orang kita gunakan. Maaflah topik ini lain daripada post-post saya sebelum ini ye. Saje nak berubah angin. Ok apa kata kita lihat cara-cara tersebut.

1) Menggunakan minyak lintah. 
   
Cara ini yang paling biasa kita dengar kan. Terdapat pelbagai jenis minyak lintah di pasaran. Bukan setakat minyak lintah, minyak belacak pon ade. Minyak lintah ni merupakan ramuan yang diperkenalkan oleh orang-orang terdahulu. Ia dicampur dengan herba-herba tertentu mengikut masa yang ditetapkan. Selain membesar dan memanjangkan zakar, ia juga dapat memulihkan urat zakar yang tersumabt selain melancarkan pembuangan air kencing. Anda beli mana-mana produk minyak lintah dan ikut cara urut yang diberikan. Lakukan dengan istiqamah. Insya Allah berhasil.

Salah satu produk minyak lintah yang terdapat di pasaran

2) Menggunakan pam zakar

Ini juga salah satu cara yang popular digunakan. Biasanya pam zakar digunakan untuk memanjangkan dan membesarkan zakar dengan menggunakan teknik vakum di mana udara disedut keluar dari balang dan secara automatik zakar yang terdapat di dalam akan tersedut sekali dan memanjang. Pada permulaan penggunaan pam ini biasanya akan mengalami kesakitan atau ketidak selesaan akibat proses tersebut. Terdapat pelbagai jenis pam di pasaran yang sesuai mengikut pilihan anda. Namun harus diingat, masa yang lama diperlukan untuk melihat kesannya. 

Pam Handsome Up. Salah satu brand yang femes jugak

3) Menggunakan pil herba

Ini salah satu kaedah yang digunakan sekiranya anda malas bersenam menggunakan pam zakar dan sekiranya anda seorang yang malas nak mengurut. Buat masa sekarang pil herba yang paling terkenal ialah Vimax. Vimax seperti yang dinyatakan dapat membesarkan dan memanjangkan zakar serta dapat memastikan anda dapat bertahan lama ketika beraksi. Kandungannya yang seratus peratus herba banyak membantu pejalanan darah alat sulit lelaki. Namun, harganya yang agak mahal mungkin menjadi kekangan kepada anda yang ingin mencuba produk ini. Juga pastikan anda hanya membeli Vimax yang ori kerana sudah terdapat produk tiruan di pasaran sekarang.


Cukuplah tiga cara yang biasa kita gunakan untuk membesarkan zakar. Apa pun yang paling penting bukanlah saiz, tapi yang paling penting ialah untuk memastikan zakar anda berfungsi dengan betul dan sempurna perjalanan darahnya.

Oh ye kat sini saya nak kongsikan peluang untuk anda buat duit RM1000-3000 sebulan hanya dengan beralih kepada simkad ajaib ini. Nak tahu apa dia? Cepat klik link di bawah. Anda lambat anda yang menyesal.



No comments:

Post a Comment