Thursday, June 19, 2014

ALHAMDULILLAH...MASUK KOMISYEN LAGI!!

Assalamualaikum dan apa khabar sekali lagi? Rasanya baru lagi saya update blog ni dengan komisyen terbaru. Tak berapa lama selepas tu, saya terima lagi komisyen daripada pihak Jobdirumah. Memang terbaik! Baiklah anda boleh lihat bukti screenshot dari bank dan emel daripada pihak Jobdirumah sebagai bukti yang kita boleh buat duit cuma dengan menjadi ahli affiliate mana-mana program. 



Bukti menunjukkan RM50 telah dimasukkan ke akaun saya

Walaupun saya hanya menggunakan blog sebagai medium promosi program Jobdirumah ini, namun Alhamdulillah saya masih menerima komisyen dari semasa ke semasa. Sehingga ke saat ini mesti ada emel yang saya terima menandakan komisyen telah dimasukkan ke akaun saya. Setelah dikira, komisyen terkumpul yang saya dapat setakat ini ialah RM980.90!!

Sekiranya anda ingin tahu lebih lanjut mengenai program yang ditawarkan oleh Jobdirumah, layari web ini!

http://bit.do/cr5j



Opps di bawah ni iklan kecantikan untuk para wanita kat luar sana ye...=)

Mkn 5 hari dh cerahhhh ???!!! Btull mmg btull.....bkn muka sj to satu bdan tauuu...cpt2 pm, watsapp 019-3723859

Photo: Mkn 5 hari dh cerahhhh ???!!! Btull mmg btull.....bkn muka sj to satu bdan tauuu...cpt2 pm, watsapp 019-3723859

No comments:

Post a Comment