Tuesday, July 9, 2013

Salam RAMADHAN...Alhamdulillah dapat komisyen lagi

Assalamualaikum semua. Kali ni saya ingin update komisyen terbaru yang saya terima sebagai agen affiliate program Jobdirumah.Komisyen ini dah lama saya dapat tapi tak sempat nak update sebab buat-buat sibuk. Hehehe..Kali ini komisyen yang diterima bernilai RM20 sahaja yang menjadikan komisyen terkumpul setakat ini bernilai RM120. Di sini juga saya ingin ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan al-mubarak. Bulan yang penuh keberkatan dan kebaikan dan terhimpun padanya seribu pengampunan. Di bawah saya sertakan bukti emel yang diterima. Klik pada imej untuk besarkan. Terima kasih dan selamat berpuasa!



Nak tahu program ini dengan lebih lanjut, layari link ini!
http://www.jobdirumah.com/fadh

No comments:

Post a Comment