Friday, May 2, 2014

UPDATE KOMISYEN TERKINI DARIPADA JOBDIRUMAH

Assalamualaikum dan apa khabar semua. Kali ni saya nak kongsi komisyen terbaru yang saya perolehi daripada Jobdirumah baru-baru ni. Jumlah komisyen sama jugak macam sebelum ni iaitu RM25.00. Komisyen ni saya perolehi hasil usaha mempromosi program Jobdirumah selama ni. Jika tuan-tuan nak tahu maksud affiliate tu tuan-tuan boleh cari kat encik Google. Hehe.. Tapi secara mudahnya ialah kalau ada orang beli produk tu melalui link kita, kita akan dapat bayaran ataupun kita panggil komisyen. Macam mana nak dapat komisyen? Kena la rajin promosi. Mana-mana produk kalau tiada promosi tak akan berjaya. Cara nak promosi pulak ada macam-macam cara. Sam ada berbayar atau pun percuma. 

Ok di bawah ni saya tunjukkan emel notifikasi yang komsiyen dah dimasukkan ke akaun saya dan screeshot dari bank saya. Komisyen terbaru yang saya terima.





Jadi jumlah keseluruhan komisyen yang saya terima sehingga setakat ini ialah RM805.00!!

Sekiranya anda ingin tahu lebih lanjut mengenai program yang ditawarkan oleh Jobdirumah, layari web ini!

http://bit.do/cr5j

No comments:

Post a Comment