Friday, April 5, 2013

Buat duit online dengan Jobdirumah

Salam semua. Kali ni saya nak cerita lagi pasal cara buat duit dengan Jobdirumah. Secara ringkasnya, anda boleh buat duit dengan 2 cara melalui Jobdirumah ni.

1- Yang pertama ialah beli produk Jobdirumah. Dalam produk ni ada beberapa maklumat berkenaan tawaran kerja yang boleh anda ambil ikut kemampuan anda. Cara nak pilih kerja, cara nak dapatkan kerja, nilai upah yang akan diberi dan lain-lain lagi. Contohnya seperti gambar di bawah ni.




2- Yang kedua ialah menjadi agen affiliate bagi program ni. Anda promosikan program Jobdirumah melalui blog, facebook, youtube dan sebagainya. Apabila ada orang dapatkan program Jobdirumah melalui link anda, anda akan dapat komisyen. Contoh komisyen terkumpul yang saya dapat setakat ni anda boleh tengok kat bawah ni.


Bukti komisyen yang diterima setakat ini

Anda boleh pilih mana-mana cara untuk duit mengikut kemampuan dan masa anda. Tepuk dada tanya selera. Yang penting mesti berusaha, berusaha dan berusaha. 

Untuk maklumat lanjut layari






2 comments:

  1. yang no.1 tu, beli produk kena bayar lagi ke lepas da daftar kali pertama rm50..?

    ReplyDelete
  2. Salam...minta maaf sebab saya lambat reply...yg pertama tu tuan kita beli produk die rm50...lepas tu anda akan jadi ahli jobdirumah dan anda akan terima email secara berkala yg akan memberi anda tawaran untuk bekerja dirumah mengikut kemampuan anda...anda juga akan menerima penerangan lebih lanjut mengenai cara untuk dapatkan tawaran, cara hantar resume dan banyak lagi

    ReplyDelete